22537_250_156

«Cognitive knowledge worker» είναι ο χαρακτηρισμός που χρησιμοποιεί η IPsoft για την «Amelia»: μια πλατφόρμα τεχνητής νοημοσύνης που έχει τη δυνατότητα να αλληλεπιδρά υπό «ανθρώπινους» όρους, κατανοώντας τι ζητεί – ακόμη και πώς νιώθει- ο πελάτης ο οποίος καλεί ένα κέντρο εξυπηρέτησης πελατών.

Η Amelia (όνομα εμπνευσμένο από την αμερικανίδα αεροπόρο Αμέλια Έρχαρτ), σύμφωνα με την εταιρεία, χρησιμοποιεί τα ίδια manuals οδηγιών σε φυσική γλώσσα με τους call center operators και μπορεί να «κληθεί» απευθείας από το cloud μέσα σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα.

Πηγή: naftemporiki.gr