Μετά από πολύ καιρό, το Facebook αποφάσισε να αλλάξει λιγάκι το λογότυπο του
Φυσικά η αλλαγή αυτή έγινε για να μπορεί το λογότυπο του Facebook να είναι πιο ευανάγνωστο σε φορητές συσκευές με χαμηλή ανάλυση.
Σύμφωνα με τον Josh Higgins οι αλλαγές που έγιναν, όπως μπορείτε να δείτε κι εσείς, δεν είναι μεγάλες και πριν καταλήξουν σε αυτό το “απλό” λογότυπο, εξετάστηκαν πολλές εναλλακτικές.

Έτσι λοιπόν το νέο λογότυπο του Facebook αναμένεται να εμφανιστεί σταδιακά σε όλους τους χρήστες σύντομα.
Leave A Comment
You must be logged in to post a comment.